OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Erisin yeter kanımızın sömürüldügü . Ellerinde mal varken de almadan fiyat yükseliyordu o nedenle doların düşmesine üzülen kimseye acımam güler geçerim Allah bin beter etsin derim.
Ben de amin derim