Şirketim ingilterede bende ingilteredeyim. Muhasebe işlerini muhasebeci ile hallediyorum. İngiltereden bir muhasebeci ile çalışmanızı öneririm. Sistem tr den farklı muhasebeciye devrettim ben tamamen. Bussines hesabınıza girişlerinin vergisini ödemeniz gerekiyor. Burada oturan olmadan banka hesabı açmak oldukça zor. Wise daha kolay olacaktır tabi.