Merhaba. Ingilterede kurumlar vergisinin %19 oldugu yaziyor. Forumdan bir arkadas ile gorusurken sirket sahibi olarak sirketten maas alirsaniz bunu gider olarak gosterirsiniz ve yerlesik olmadiginiz icin de vergi cikmaz demisti.

Simdi aylik 5K odeme alan bir duzende kendimize 4k maas odesek sirkete 1k kalsa, yil sonunda gider dusuldugu zaman icerde 12k kalmis olacak. Vergiyi bu 12K uzerinden mi odemis olacagiz? (Odemeler UK disindan gelecegi icin KDV'den muaf oldugumu var sayiyorum)

Ingilterede aktif olarak sirketi olan kisiler var ise vergi olaylarini nasil hallettigini ve aylik/yillik giderleri anlatabilir mi?