[QUOTE=hakanharputlu;1081580444]
constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Devletin iddası şu saatten itibaren doların artık faiz kadar değer kazanmayacağı.Kazanırsa ben bunu karşılayacağım diyor.
Kısaca doviz faizi geçemez diyor anladınız mı ? Geçerse vereceğim diyor anladınız mı ?
Hala dolar şu kadar oluyor diyor.O dönem bitti %40 döviz mi arttı faiz %1 mi %41 vereceğim diyor.
Döviz %40 artarsa o parayı nasıl verecek hazine? O para gökten mi inecek? Para basılacak. Yüzlerce milyar lira için hazine bu kadar parayı nasıl karşılayacak? Birde %40 diyorsunuz. %10 bile çökertir sistemi.

Ayrıca doların fiyatını devlet belirleyemez. Arz ve talep dengesine göre gider. Sen ne kadar dolar talep edersen piyasa da değeri o kadar artar. 1 ayda dolar %70 değer kazanırken kim parasını %13-12-11 diye giden faize koyar 1 seneliğine yada 6 aylığına.