ABD nin yıllardır yaptığı karşılıksız para basma olayı ortalığın içine etti bizimkiler yapınca acizlik....Ne insanlarsınız vay arkadaş.
Hocam ne yazık ki Abd'nin piyasaya bastığı parayı hasımları Çin veya Rusya bile hadi gözümüz aydın inşallah bize de güzel bir şeyler gelir diyerek bekliyor