Hocam gereksiz kasmışsınız kendinizi. Her yerde olan bir olay. Ceza yazılsa ne değişecek sanki? Yine devam edecekler. Size tavsiyem fazla kasmayın kendinizi.
Evet haklısınız biraz inat ettim mekana ceza yazılıp yazılmaması umrumda değil zaten sözlü uyarsalarda yeterliydi. Fakat önceden haber gelmesi ve hep aynı şekilde olması biraz inat etmeme sebep oldu.