berkay061 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten satıcı olarak alış fiyatlarımız sürekli artıyor. Ürün fiyatlarını bazı durumlarda arttıramıyoruz. Buxbox'dan dolayı. O şekilde de hiç satış da olmuyor bilindiği gibi.
hocam buybox olayının mantığı hala ülkede tam anlamıyla anlaşmış değil yani sadece mesele buybox almakta değil. Alış fiyatlarının artışı doğru 180 tl ye bir tedarikçimizin aldığı süpürgenin alış maliyeti bugun 440 tl kdv hariç piyasa iyi bir noktada değil burda sizinle hem fikirim sadece artık oyunu kuralına göre oynamak gerekiyor yani şuan mal satmaktansa mal yatırmak çok daha fazla karlı. Çünkü bugun 200 tl ye sattıgın malı yarın 200 tl ye alamıyorsun