Demin bir yerden bir ürün sipariş ettim
fiyatı 5.98 Dolar.
Tamı tamına 84.33 TL tuttu. Utanmasa 5 doları 100 lira yapacaklar.
Yurtdışına ürün satmak ihracat yapmak için iyi, Ama geliri olmayan biri, yurtdışından ürün aldığında, çok çok yüksek rakamlar
Bu halde ne yapıcaz bilmiyorum.
Asgari ücretle çalışan bir yakınım bugün beni aradı. Markete gidip sadece yumurta ve un almış 60 70 TL tutmuş. Telefonda dert yanıyordu.
Benden internetten kazanç sağlayabileceği yöntemler istedi.
Diğer söylemek istediğim konuda bence Türkiyenin işi bitti. Artık muhalefet de iktidara gelse düzeltemeyecektir. Ok yaydan çıktıktan sonra geri dönüşü mümkün değil