erkantalhaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başka bir yolu yokmudur iletişime geçsem vs
iletişime geçince premium üyelik alın diyorlar zaten hocam. https://www.r10.net/off-topic/224356...uyduruyor.html