Arkadaşlar dışa bağımlılıktan olduğunu söylüyorsunuz ama döviz bu kadar artmadı bu neyin fiyatlaması oldu onu anlamadım; enflasyon desek diğer ürünlerin hepsi tuvalet kağıdı kadar zamlanmadı, dışa bağımlılık desek e döviz de bu kadar artmadı 2-3 ay sonraki kurun fiyatlamasını mı yaptılar