Hocam mesela diyelim ki benim şirkette aldığım hisse doğrultusunda %0,2lik bir payım var diyelim o zaman bana yıl sonu karından %0,2 lik bir kar mı veririler
Aynen öyle. Ancak şöyle bir durum var. Her kar sonucunda illa ortaklara dağıtılacak diye bir şey yok. Bu kar bazen sermayeye aktarılır bazen ortaklara dağıtılır. Bunun kararı da Genel Kurul da alınır. Bu karar doğrultusunda adım atılır.