mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar
zaten bu konunun amacı da deneyimlerimi sizlere aşama aşama aktarmak.
birinci adımı atmadan son adım pazarlama kısmını anlatırsak çok eksik ilerleriz düşüncesindeyim
Haklısınız. Pazarlama adımı ne zaman yazılacak acaba?