Hayat bana göre, bilinmezdir ve bu bilinmezin içinde büyük bir macera rolünü üstlenen bilinçli varlık da insandır. Hayatın bilinmez olması onu çekici kılar ve yeni umutlar doğurur.
Bu macerada Hayatın getireceği sürprizler iyi de olabilir kötü de olabilir ama hepsi; " keşke..." demekten daha kötü değildir. Basit bir örnek vereyim: Kalp atışını gösteren grafik, inişler ve çıkışlar gösterir ve bu iyidir. Hayatın varlığını gösterir. Kalp durduğunda grafik dümdüz bir çizgi izler. Bu da sonsuz durgunluğu yani durağanlığı veya ölümü işaret eder. Bu da tam anlamıyla yaşanmamış hayatlar için kötüdür.
Ne karar vereceksen, pişman olmayacağın bir karar olsun. Bol şanslar....