Noxrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bulaşma derim genç kardeşim.. şu an hazır para tatlı geliyor olabilir.. o parayla yapacaklarını hayal edip sevinebilirsin.. ama bu hayallerini gerçekleştirdikten sonra ve olay hayatın gerçeklerine geldiğin de çok pişman olacaksın.
Yanlış anlamayın sadece benim bilmediğim bir şey var mı diye soruyorum. 2000 TL'yi en en fazla 4000 olarak öderim herhalde. 4000 TL dahi olsa neden çok pişman duyacağım ki?