Arkadaslar yaklasık 1.5 2 Yıldır Özellikle Sağ Bacagımda Bir agırlık olmadan Uyku Tutmuyor sürekli Ayagımı Sallamak zorundayım Kardeşlerimden Rica Ediyorum uyuyana Kadar Agırlık uygulayın diye Yoksa Rahat edemiyorum Sizce Hastaneye Görünmeli miyim ? sorun psikolojik mi