Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen ben %20 üzerine çıkmıyorum genelde çıkınca o paranın bereketini hiç göremiyorum çünkü.

İçimde rahat etmiyor açıkcası.
Fırsatçılık hoş birşey değil hocam en iyisini yapıyorsunuz keşke herkes sizin gibi olsa