k3Rem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,müslümanlığa göre örnek veriyorum 1 TL'ye mal edilen bir ürünü 50 TL'ye satmak günah veya haram mı,yani edilen kar oranının bir önemi var mı,hatırladığım kadarıyla bir yerde %25'in üzerinde kar hoş değil diye görmüştüm ama bizim ülkeye gelince %400'den aşağı karla satılan ürün yok :d
1e üretip 50 ye satmak haram da değil günahda değil.
ama şöyle birşey günaha girebilir.
bir kasabada ekmek üreten tek fırınsınızdır.insanlar mecburiyetten sizden almak zorundadır.
sizde bunu bilerek 1 ekmeği 3 tl yerine 20 tl ye satarsanız bu günaha girebilir.