VasiTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkenin 3. çeyrek büyüme rakamları açıklandı. Hala yükseliyor döviz kuru. Aklı olan kişi bunu bir düşünür. Amerika, tarihte en fazla karşılıksız doları şu zamanlarda bastı. Biz 3. dünya ülkesi değiliz. En büyük 15 ekonominin içindeyiz. Döviz kurundaki oynama ülkenin gidişatından değil, bizim gidişatımızdan rahatsız olanlardan.

Ekonomiden anlamayan arkadaşlar lütfen yorum yapmasın. Buraya bir kaynak bırakıyorum. Kendisinden bir şeyler öğrenebilirsiniz.
https://twitter.com/ekonomikocu
İlk 15’ten çıkalı çok oldu 21. Sıradayız uyan artık

Şuraya bir ekonomist bırakıyorum belki takip edip bişeyler öğrenirsiniz;

https://twitter.com/profdemirtas?s=11