CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maalesef bahsettiğim durum kamuya ait bir lojman. biz memurlar olarak lojmanda kalıyoruz ve 2019da çıkan resmi gazeteyle lojmanların satışına öncelik hakkı içinde oturan memurda olmak şartıyla kat irtifakı olanlardan başlandı. bizim binanın ise kat irtifakı yok ve bu yüzden bize öncelik verilmeyebilir. bunu nerden düzeltebiliriz onu merak ediyorum.

normal bina olsa gideceğim yer belli ama lojman olunca tıkandım kaldım. tapuda çalışan bir arkadaş olsa forumda keşke.
Ben size önereceğim kişiden müsaade isteyip yarın telefonunu göndereyim arayın konuşun o zaman. her şer'de bir hayır vardır.