CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazdım. teşekkür ederim.
Bildiğim kadarını yazayım.
Eski yapılarda kat irtifakını müteahhit kuruyordu yeni yapılarda en azından Ankara da artık belediye ve tapu müdürlüğü gerekli yazışmaları yapıp kendileri bitiriyor. Elinizdeki tapuda yazması lazım eski tapu bile olsa kat irtifak tapuları sonradan çıkıyordu yenilememiş olabilirsiniz en net cevabı belediyeden veya tapu müdürlüğünden alabilirsiniz. Kat irtifakı olmasa bile kimse engelleyemez böyle birşeyle karşılaşırsanızda belediye veya tapuyu hangisi zorluk çıkarırsa cimere şikayet ederseniz işiniz çözülür.