Merhabalar.
Kat irtifakı, ana taşınmaz, bina niteliği gibi konularda fikrine ihtiyaç duyduğum arkadaşlar lütfen burdan yazabilir mi ?
Önemli bir mevzudur.
- burda nitelikleri yazan taşınmazın kat irtifakı var mı ? (binada 10 daire ve terasla bodrum var)
- lojmanda kat irtifakını kim kurmaya yetkilidir ?
sıkıntımız şu: lojmanlar satılıyor. kat irtifakı olanlara öncelik veriliyor ve olmayanlarda kurulabilecek durumdaysa satılıyor. içinde bulunduğum lojmanın kat irtifakının olmadığını ve en sona bırakılacağını söylediler. çevreden bazı güçlü siyasetçilerin hatta milletvekillinin lojmanı komple satın almak için kat irtifakının çıkarılmasını engellemek istediklerini duydum. kat irtifakı çıkmazsa bizim öncelik hakkımız kayboluyor.