Türknet kurulumunda turktelekom etiket atar başka bir ekip kuruluma gelir. Full turktelekom kurulumu yapan bir firma seçerseniz daha kolay bir süreç olurdu randevu falan gerek kalmazdı.
Ayrıca xdsl bir internet kullanacaksanız yaşayacağınız bir sorunda müşteri hizmetlerinin bilgisizliği geç ulaşım ve sorunları çözememesi sizi çileden çıkartabilir.
3 yıl kullandım internet olarak güzel ama müşteri hizmetleri kısmına aynısını diyemem.

Şuanda gıbırnet kullanıyorum yeni altyapı gelince interleaved mod'daydı hemen fastpath mod'a aldılar.
Dslam kilidi vardı hemen kaldırttılar tt'ye turknet sözünü geçiripte hiçbir şey yapamıyor.
Forumdaki teknik destek bölümünden uzman arkadaşlar yardımcı olabiliyor ancak

Gıbırnet tavsiye ederim bu konuda bu forumda da konusu var ama buradaki arkadaş ile aramız iyi değil engelledi beni söylediği yalan bilgileri yüzüne vurduğum için galiba
Ama genel olarak çok memnunum.