Yabancılar anlar her türlü fakat tabiki çeviri birazcık bozuyor buda sitedeki yazıları okuyanlara kötü imaj yaratabilir fakat size bi site önerebilirim aşağıya bırakıyorum ben kendim yazdığım veya çeviri kullandığım yazıları ilk buraya atıyorum sana nerelerde hata yapmışsın hangi kelimeler gereksiz veya hangi kelimeleri neyle değiştirebilirsin gösterip yazımına puan veriyor ücretsiz.

https://www.grammarly.com/