Larismus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. sınıfım.
14 yıldır okuyorsun hocam 2-3 yıl daha oku en azından emeğin boşa gitmesin 👍

Okumak iyidir daha sonra pişman olursun keşke okusaydım dersin