Konu
Üniversiteyi bırakıp bırakmamak arasında;
27-11-2021, 20:02:20
#4
hk0nline
Larismus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2. sınıfım.
14 yıldır okuyorsun hocam 2-3 yıl daha oku en azından emeğin boşa gitmesin 👍
Okumak iyidir daha sonra pişman olursun keşke okusaydım dersin