merdanp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mideniz değil bağırsaklarınız gurulduyordur. Mide açken ses reaksiyonu gösterir. Bağırsaklardan tualet harici ses geliyorsa ibs dediğimiz hasas bağırsak sendromu yaşıyorsunuz. Ne yazıkki bir çaresi yok ilaç, yemek alışkanlıklarınızın değişimi gibi birçok seçenek sunurlar ama boşuna. Bununla yaşamaya alıştığınız zaman kesilicek emin olabilirsiniz.
Hocam dışarıda, kafede, dolaşırken, arkadaşlarımın yanında hiçbir ses yok sadece çalışma ortamımda var. Stresten kaynaklanıyor kanaatindeyim bende

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reflü gastrit veya maya alerjiniz olabilir üstüne benim gibi zayıfsanız 3 üde olabilir. Ayrıca vücudu çalıştırın enerjinizi kullanmadığınız için metabolizma aşırı hızlı çalışıyor. Aynı sorunu 15 senedir yaşıyordum pc başında vesaire.
Boy: 177 kilo: 70 hocam yıllardır böyle (maşallah). Bir kere kilo alamıyorum diye hastaneye gittiğimde doktor; metabolizman hızlı çalışıyor senin kilon alman biraz zor anca yaşlanınca falan bir nebze olsun kilo almayı becerirsin dedi Vitamin ilacı vermişti o bile işe yaramamıştı metabolizma hızlı çalıştığından onu bile anında yok ediyordu
Çok şükür bu halimden memnunum ama sadece bu guruldama sesi sıkıntılı