Durumun şimdi çok daha kötü olduğunu düşünmüyorum. Devamını merak ediyorsanız ve gerçekten aşağılama amacıyla popülist söylemlerde bulunmayacaksanız mesajımı editleyip düşüncemi anlatacağım.
Pazarlık mı yapıyoruz hocam

Öyle bir amacım elbette ki yok. Bu tip konuları da pek genelde açan biri değilimdir. 2 yılda yazdığım siyasi konu sayısı bile sınırlıdır. Buyrun, düşüncelerinizi yazabilirsiniz.