Ben eskinin teknolojisinden, gelişmişlikten vs. bahsetmiyorum. O zamanlar herkes en azından gidişat iyi mi kötü mü bu konuda hemfikirdi. Şimdi ekonomi batıyor, ama ülkenin bir kısmı kendi ülkemizin durumunu görmezden geliyor. Yukarıda örneklendirdiğim şekilde akıl tutulması yaşarmış gibi açıklamalar oluyor. Bugünün sorununu öncelikle kabullenmezsek, yarınlar nasıl aydınlık olsun?
Ben sana birsey demiyorum cok haklisin katiliyorum sana. Suan öngörebildiğimiz hic birsey yok gelecege dair. Demek istedigim birseylerin kötüye gittiği belliyken hala daha kötüleriyle kiyasliyoruz. O yuzden bu durumdayiz. Genele soylüyorum