mehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkecek herseyi geçmişe göre kıyaslıyoruz. Ben şuan bu dönemde yaşıyorum. Banane 80den 90 dan.. suan bir sorun varsa söyleyeceksinki yarınlarımız da bu durumlara düşmeyelim. 80 90 dan bu yana teknoloji gelisti lojistik üretim degisti bunlari göz ardi edip 80 de tüp kuyruğu vardi demek komik. Ambargolar gibi bir cok etken var..
Yani kısaca ben suani ve yarinimi dusunuyorum. 80 lerde daha iyiydi ve kotuydu banane..
Ben eskinin teknolojisinden, gelişmişlikten vs. bahsetmiyorum. O zamanlar herkes en azından gidişat iyi mi kötü mü bu konuda hemfikirdi. Şimdi ekonomi batıyor, ama ülkenin bir kısmı kendi ülkemizin durumunu görmezden geliyor. Yukarıda örneklendirdiğim şekilde akıl tutulması yaşarmış gibi açıklamalar oluyor. Bugünün sorununu öncelikle kabullenmezsek, yarınlar nasıl aydınlık olsun?