Ülkecek herseyi geçmişe göre kıyaslıyoruz. Ben şuan bu dönemde yaşıyorum. Banane 80den 90 dan.. suan bir sorun varsa söyleyeceksinki yarınlarımız da bu durumlara düşmeyelim. 80 90 dan bu yana teknoloji gelisti lojistik üretim degisti bunlari göz ardi edip 80 de tüp kuyruğu vardi demek komik. Ambargolar gibi bir cok etken var..
Yani kısaca ben suani ve yarinimi dusunuyorum. 80 lerde daha iyiydi ve kotuydu banane..
Ayrica 50 60 larda 80 90 lardan kotuydu. Osmanli zamanina gidip simdiyi kiyaslarsak öf mukemmeliz..