story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faizi %10a düşürse dolar 10 liradan 15e çıkmazdı. Ancak her konuşmasında faizi düşürücez faizi düşürücez diye diye 30 kuruş 50 kuruş arta arta faizi hiç düşürmeden doları 13 liraya çıkardı. Amaçlar çok farklı.
Evet, %100 haklısınız. Günü gelince faizi düşürmekle, hergün faiz düşürmeye sinyal vermek arasında gerçekten çok fark var. Amaçları çok belli, algılayan toplum yok.