Dolar su oldu bu olduya girmeden yapilan aciklamalar konusunda aydinlanmak istiyorum zira ben anlam veremiyorum.

Ekonomimize oynanan bir oyun oldugu ve bu yuzden dolar kurunun yukseldigi soyleniyor yetkililer tarafindan. Suni olarak dusen faizi dis guclermi indiriyor? Bizzat bagimsiz oldugu soylenen merkez bankasi indiriyor. Ekonomi bu durumdayken tamamen yapilmamasi gereken hamleler ile kendimiz kuru yukari cekiyoruz. Bunun dis gucler neresinde?

Lutfen aydinlananlar benide aydinlatabilirmi?