Yani her arkadaşa sordum özellikle genç tarafi, düzenli kalp ağrıları, nefes darlığı yatış pozisyonundan kalktığında gözlerin kararması gibi durumlar sıkça karşılaşıyoruz.

Neden genel olarak genç kesimde bu belirtiler bulunuyor? Hiç bu gibi sağlık sorunları çekmeyen var mı?