Merhaba,
Bugün askere gittiğin zaman dahi ilk etapda ezilirsin senin buradan çıkaracağın ders hayatı öğrenebilmek, çalışmanın zorluklarını öğrenebilmek
Ben 14 yaşından beri çalışıyorum benim yaşıtımdaki kişiler ya yeni işe girmiş insanlar yada yeni mezun olmuş iş arayan insanlar benim 2000 küsür sigorta günüm var bu hayatta garsonluk, komilik v.s aklına ne gelirse çalışmış birisiyim bugün ise yazılım şirketi sahibi olarak yanımda çalışan arkadaşlarım var...
Demem o ki kendini köle olarak görüyorsan senin için üzülürüm fakat kendini köle olarak görmekten ziyade hayata yeni atılmış birisi olarak her konu için bir tecrübe olarak görmen lazım
Bu yazı R10+ hak eder bence..