Geçicek hocam ve emin olun o ortamı bile özleyeceksiniz, ben de nefret ede ede yapmıştım stajımı, en azından oradaki ortamı görünce benim yerimin orası olmadığını anladım ve kendimi internet işlerine daha çok verdim azmim arttı. Siz de öyle düşünün, bir sınavdasınız, çer çöp işte yaptırsalar bile aslında sana çok şey katıyor, ileride çok zor işlerde dahi deneyimli oluyorsunuz, insanları çözmüş oluyorsunuz vs. bundan emin ol dostum, ortama ayak uydur eğlenmene bak derim ben, ben hem çer çöp işleri yapardım, hem de makara yapardım o şekilde geçti
Abi kendimi bildim bileli internet ortamındayim. Ama bir yerden başlayamıyorum. Ne öğrenmeliyim