O halde apple etkinleştirme tarihini baz alıyordur. Bir kez denk geldim. Fatura tarihim misal ayın 1 i idi, şu an anımsayamıyorum. Ben telefon geldi kargo vs diyerek 8 inde aktif edip kullandım. Apple garanti sorgulamada tarihi ayın 8 i olarak gösteriyordu.
Ama garanti için direkt apple yerine aldığınız firmaya verirseniz, fatura tarihine bakıp süresi geçmiş te diyebilirler. Herhangi bir anlaşmazlık durumu söz konusu olursa,
Garanti süresi
MADDE 6 (1) Garanti süresi; malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıl veya bu Yönetmeliğe ekli listedeki ölçü birimi ile tespit edilen değer kadardır.
Yönetmelikte böyle geçtiği için hak talep edemeyebilirsiniz.
çok teşekkürler hocam en azından bilgi sahibi olduk.