Selamlar arkadaslar,

Sifir iphone aldik, 1 yil sonra etkinlestirdik diyelim. Haliye fatura tarihi bir yil evvele ait olacak. Bu durumumda cihaz garantisi ne zaman baslamis olur? Bir ahbabim ile celiskiye dustuk sizlerin bilgisine danismak istedim.

Cok tesekkurler.