omlira üzerine para akan ama bir şey yapamayan bir proje. bizzat kurucu ekiple tanıştım ve paranın kaynağını halen çözmüş değilim. teknopark ve kapsül gibi girişimlerin destek olduğunu biliyorum ama paralar nereye gidiyor anlayamadım. adamlar faturayla coin satıyorlar.
evet ustad bende sizin gibi dusunuyordum lakin bir cok projenin gecmisine bakinca,omlira ninde zaman ile degerlenecegini dusunuyorum.Birinci faz ve on satistan yuklu miktarlarda alim yaptim neredeyse 4x yapmis durumumda yatirimim ve cuzdanim ilk 20 nin icinde.Bir yila yakin bir zaman oldu ve hic satmayi dusunmedigim tek coin diyebilirim.
bu forumda projeye scam diyenler oldu,6. Ayini dolduramaz diyenler oldu ama saglam bir sekil de yoluna devam ediyor.En guzeli de yol haritasinda ne vaad ettilerse zamaninda hayata geciyor.
bu ara da evet omlink bir mevi kopru gorevi goruyor.linkten detaylarini okuyabilirsiniz.