omlira üzerine para akan ama bir şey yapamayan bir proje. bizzat kurucu ekiple tanıştım ve paranın kaynağını halen çözmüş değilim. teknopark ve kapsül gibi girişimlerin destek olduğunu biliyorum ama paralar nereye gidiyor anlayamadım. adamlar faturayla coin satıyorlar.