@AdanaWeb; merhaba. Yğksek lisans yspmsnız durumunda tecil hskkı verirler diye düşünüyorum. Ben de lisans iktisat mezunuyum. Ama ben mezuniyetten 3 - 4 ay sonra tecili bozup askere gitmiştim. Sana da tavsiye ederim. Dönüp yüksek lisans yapsrsan askerlik anılarını da anlatabilirsin. Yüksek lisanstskiler askerliğini yspmamışken senin yspmış olduğunu bilmenin huzurunu da yaşayabilirsin. 🙂

* Mersin Tarsus'tan Ümit *