Hocam yüksek lisans kayıt ücretleri dönemlik 1500-2500 arası değişiyor. Fakat şöyle bir durum var, bir dönem gitmezseniz yüksek lisansınız iptal olabilir. Çünkü lisans veya ön lisanstaki gibi kayıt yapıp gitmeyeyim durumu yok orada. Ben de lisans mezunuyum, askerlik için yüksek lisans düşünüyordum ama işim gereği dersleri düzenli takip edemeyeceğim için ve devamsızlık sorun olur diye bıraktım bu hayali. Fakat inşallah siz bir olurunu bulursunuz.
Uzaktan eğitim veren yüksek lisans programlarını neden tercih etmediniz hocam?