gendue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba iyi akşamlar herkese. Ben dün Xbox konsolum için standart 29 liralık gamepass satın aldım. Daha sonra ise bugün 45 liralık gamepass ultimate'e yükseltme yaptım. Ancak kartımdan aradaki fark yani 16 lira çekilir diye beklerken 45 lira çekildi. Bu normal mi? 29 liralık para iadesini geri alabilir miyim?
Genelde ödemeler siz kullandıktan sonra alınır, eğer önceki ay kullanıp yükseltme yaptıysanız kullandığınız şeyi ödediğiniz için ödeme yapmazlar. Microsoft destek ekibi var, canlı destekte var, türkçe destek sağlıyorlar diye hatırlıyorum. İletişime geçip sorunu çözebilirsin.