Merhaba iyi akşamlar herkese. Ben dün Xbox konsolum için standart 29 liralık gamepass satın aldım. Daha sonra ise bugün 45 liralık gamepass ultimate'e yükseltme yaptım. Ancak kartımdan aradaki fark yani 16 lira çekilir diye beklerken 45 lira çekildi. Bu normal mi? 29 liralık para iadesini geri alabilir miyim?