ben bu olayı anlamıyorum. kimisi diyor ki sikayet edilmediğin sürece bir şey olmaz. kimisi de diyor ki hemen vergini vermeye başla maliyenin radarına girmişsindir. amacım asla vergi kaçırmak değil paşa paşa öderim ama net bir şey yok ortada.
Sen vergini ver yinede riske girme. Olması gereken gelir sağlayan herkesin miktar farketmeksizin vergisini ödemesi. Başkasının hesabına günde 50-100 bin girer birşey olmaz sana 500 tl gelir maaliye tepene biner ne parası bu diye.O yüzden riske girme veya bekle ocaktan itibaren freelancer vergisi olacak gelirin %15ini tek vereceksin şirket kurmadan bide oraları araştır.