Bir ara bende 3 KG çay söyledim. 5 adet 6gr kahve geldi.
Bazen bazı satıcılar ürün göndermezse mağaza ceza puanı alabiliyorlar. O yüzden boşta olsa ürün gönderiyorlar sanırım (Emin değilim bir yerden böyle duymuştum)
O yüzden tüm kargoları açarken video çekiyorum. Ürün doğru ise siliyorum videoyu.
Bu durumda da video çekmiştim. Canlı destek ile çözdüm 5 adet 6 gr kahveyi de iade etmedim. Parayı geriye aldım. (canlı destek iadeye gerek yok demişti.)
Başıma geldiği için yazayım dedim.