Selam arkadaşlar, trendyoldan kedi maması sipariş vermiştim. teslimat noktası olarak kargo otomatlarını seçtim. otomatı açtığımda içinden küçük bir paket çıktı ve sadece yüz jeli vardı. yanlış mı yolladılar yoksa bu hediye de yoksa ürünü mü göndermeyi unuttular bilmiyorum. bende diyorum 2 kg paket nasıl bu kadar küçük olur. kargonun da hatası olabilir diye düşünüyorum. nasıl yol izleyebilirim? satıcının numaraları da yok. iade etsem nasıl kanıtlarım.

gelen ürün büyük ihtimal yanlış çünkü ürünün fiyatı 16-20 tl gibi bir şey. hediye olacağını sanmıyorum