Brave kullanıyorum ortalama 6 aydır. Gerçekten çok hızlı bir tarayıcı ve hiç sorun yaşamadım. Sürekli güncelleme geliyor ve hiç kasmıyor. Kendileride idda ediyor zaten chromeden 3 kat hızlı diye. Biryerde okumuştum Brave geliştiricileri chromeden ayrılma diye. Ben bilgisayarı 10 gün kadar kapatmıyorum. Chrome bayılıyordu bu süre zarfında ama Brave bu konuda çok daha başarılı.
Herkese hayırlı geceler.
Hangi web tarayıcısını tercih ediyorsunuz ?
Ben Bugün Brave Browser indirdim, gün boyu kullandım gayet başarılı ve hızlı.