Etrafımda gençlinde kral gibi yaşayıp, şu anda emekli maaşı olmasa açlıktan ölecek adamlar tanıyorum.
Hayatın kime ne getirecegi belli değil. bence şart stabil gelirin yerini hiçbirşey tutmaz