fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düz bir hesap yapsanız, bugün 2 ev 2 araba almanız eskiye kıyasla ne kadar zor?
Devamlı bir işiniz varsa piyasada herşey aynı şekilde artıyor 150 TL olan bir boyacinin yevmiyesi şu anda 300 TL ve buna göre de hala deli gibi iş var piyasada. Evet 7.500 TL lik şahin 30 bin TL bunların elbetki farkı var bizde sadece iş yükümüz biraz daha fazlalaştı hayattan gençliğimizi yaşayacağımız zamandan çalıyoruz şu anda.. bu arada evimi alalı 2 ay oldu araclarim lüks değil ikiside ticari 1 adet T5 Transporter diğeri ise 2008 model Doblo insaata kullanıyoruz ikisinide. Transporteri ben 45.000 almıştım 120.000 verdiler böyle afaki çılgın bir fark var arasında satsak geri araba bulamıyoruz. Bunlari almak elbetki önceye göre daha zor şu anda.