35 yaşındayim 2 evin 2 arabam var çocukluğumdan bu yana çalışırım inşaat işi yapıyorum. Gerçeğini söylemek gerekirse el işinde çalışılarak sadece karnınız doyuyor bir işin iyi bir ustası iseniz siz istemeseniz de iş gelip sizi buluyor. Beraber ekibimde çalışıp babamdan daha yaşlı olup tek bir arabası bile olmayan insanda var. Yani işin gerçeği ne kadar emek o kadar kazanç oluyor ve küçük yaşta babasız büyüyen biriyim.
Düz bir hesap yapsanız, bugün 2 ev 2 araba almanız eskiye kıyasla ne kadar zor?