Herkes sallıyor yazanlara bakma benim kiracı 7.aya girdi kira ödemiyor mahkemeye verdim 3 ay sonraya gün verdiler avukatım diyor ilk mahkemeye gelmezler bi 3 ay daha atar diyor sonra sonuçlanır büyük ihtimalle diyor kirasını ödemeyen çıkartamıyosun ödeyen mi çıkacak